Pages

fredag den 29. oktober 2010

Proven Love ?

Pigensiger: ''Jeg elsker dig''. drengen siger: ''Hvor højt?''. Pigen siger:''Mere end mit eget liv''. drengen siger: ''Jamen så har du ikke mødtmin ven, han er flottere end mig og står lige bag dig''. Pigen kigger tilbage og siger: ''Der er jo ikke nogen?''. Drengen siger: ''Hvis du virkelig elskede mig så ville du ikke ha' kigget tilbage.



"A girl and a guy were speeding over 100mph on a deserted road on a motor cycle.
Girl: Slow down, were going too fast. I'm scared!
Boy: Come on, I know what I'm doing. You're having fun right?
Girl: NO. Please stop. I'm really scared!!!
Boy: Then tell me you love me.
Girl: I LOVE YOU! Now please slow down!
Boy: Give me a hug.
-girls hugs him-
Boy: Take my helmet off and put it on yourself. It's bugging me.


In the paper the next day:
"A motorcycle has crashed into a building due to break failure. Two people found, only one survived."


The Truth:
Halfway down the road the boy found out the brakes were broken. He didn't want to worry the girl by telling her this so he didn't tell her. He knew there be a chance that they would die. So he thought maybe if he gave her the helmet she would have a chance of living and making it out. So he made her hug him , kiss him, and tell him she loved him one last time because he knew there would be a slight chance she could make it and he took that chance to save her. He knew he loved her enough to sacrifice his life and he did it just for her."


--
Disse  tekster har jeg fundet florerende på nettet.
Jeg har det ambivalent med dem.

2 kommentarer:

  1. elsker den med motorcyklen! og dit nye design!

    SvarSlet
  2. Hey E, Tak :) Jeg synes faktisk også den er fed. Mest første gang jeg læste den, sad jeg og blev lidt irriteret på den der dreng, og blev pludselig overvældet.

    Jeg synes også den første tekst er fed, måske fordi rammer mig personligt :b Den tilfredshed, hvile, og opslugthed i ham som drengen påkræver, er jo netop definitionen af noget bestemt.. Definitionen af ægte kærlighed?

    Hvad og hvor er tilfredsheden i et forhold? osv.

    SvarSlet