Pages

mandag den 2. maj 2011

Jeg strømmer fandme.
Det strømmer ud af mig.
Med farver og bølger af styrke
Kaster regnbuer op
Brækker dem ud over mig selv.
Slikker dem grådigt i mig igen.
Syre. Syrede gerninger og indtryk vælter, og bøjer tilværelsen
Fucker med dig
Gennemsyrer alt
og foragtes

























Smider mig selv på gulvet.
Flyder ud som tyk maling.
Jeg trampes på.  
Efterlader min farve på alle kontaktflader

imens malingen skrabes tyndere og tyndere
For hver person
der slæber sin sko henover den
og påpeger
Den anormale kulør


En stærk stjerne i min hånd
I sin skæve eksistens troder den alt.
Lydene gennemsyrer mit hovede
Løber ned gennem øregangene, flyder ind i alle sprækker af hjernen
og ændrer konsistenser


Én hånd mønstret - Én hånd simpel
Hvad siger mest?






















 Please make it high, take me high.
Break the rules.
Chaos
What else


Ingen kommentarer:

Send en kommentar