Pages

onsdag den 9. december 2009

Kaffe

Kaffe.. Jeg elsker det. Her sidder jeg sgu og slubrer en ordentlig god gang kaffe. Det giver en vidunderlig effekt. Det smager vidunderligt. Det giver mig minder. Og det er røvhyggeligt. Her kan jeg sidde og hygge mig med mig selv, mig og min kaffe.

Jeg elsker kaffe. Selv neskaffe. Måske er jeg afhængig.




Coffee is a brewed beverage prepared from roasted seeds. They are seeds of "coffee cherries" that grow on trees in over 70 countries.

Caffeine has been associated with its ability to act as an antidepressant. In a scientific article, "Cerebral effects of Noncaffeine Constituents in Roasted Coffee," researched by De Paulis and Martin (2004), they mentioned epidemiological studies that linked a decrease in suicide rates and coffee consumption

Caffeine molecule<3<3<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar