Pages

mandag den 12. april 2010

Talent

Tak til røde, blev jeg introduceret til den vildeste 'beatboxer' i fredags. Selvom det ikke er den slags musik jeg hører normalt, greb det mig lige med det samme. Han er virkelig talentfuld.

Jeg tror at man vil finde det meget interessant at høre i hvert fald et par minutter af den her video. Overvej, når først han er kommet i gang, at det hele er hans stemme. Godt nok bruger han en sit effect-board, men lydene kommer bare fra hans mund.



The words in my mind that i see
Flow out of me easily
So easily that my mind is free
To blaze up your mind with my fantasy
Cos when i get on this mic
I’m flowing so awfully tight,
So awfully tight that my rhymes are like
The claw of a tiger that’s ready to strike


Jeg er fucking betaget.

"All sounds on the Album have been created with his voice using a Roland Effects & loop pedal."

1 kommentar: