Pages

tirsdag den 21. december 2010

Passivitet

Mærkelige tanker, nedslåethed.. slår mig ned... gennembanker mig.
Jeg har indset, at jeg bare ikke vil indse min skæbne.. det er jo sådan her det skal være

Sommetider er det nogle relativt uforståelige ting man virkeligt har brug for at skrive på sin blog ..





Jeg finder denne video ret fed fordi den er baseret så meget på hans stemme. Der er lidt klaver indover, noget fed bas-effekt osv, men stemmen trænger igennem, og han synger godt. Synes også videoen er interessant, noget i dén stil jeg selv har tænkt på at operere i.

Aner ikke om han er kendt eller udbredt, da jeg søgte på hans navn kom der først og fremmest en amerikansk baseballspiller frem .. jeg fik bare kastet linket til denne video i hovedet et random sted på nettet ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar