Pages

søndag den 29. januar 2012

Tomhed
Lader musikken gennemstrømme mig.
med et hovede så fyldt af tanker
Jeg føles blot som en skygge af mig selv
og tankerne er
Fysisk ved siden af mig
musikken suser lige igennem mig - påvirker mig ikke

NU GØR DEN
Som et stykke pizzas molekyler der bliver sat i svingninger af mikrobølgeovnens stråler
bliver mine tanker og sjæl sat i voldsomme vibrationer
Goodness, vibes 


Der er noget ophøjet smukt over udtrykket i musik
Fordi det kan mediere.. essensen af en stemning
Jeg sidder her og nyder
Ufortalte historier om glemte tider
eventyr...
musikken inspirerer.
Og stimulerer
 - Som et andet drug
fucker det mit mind helt op.


































Musikken løfter mig til et bedre sted
 - nu er jeg tryg.
jeg flyver heroppe
med de store fugle
fuglene er det gode i mig
Det alsidige - eventyret

musikken viser mig, at det ikke behøver være som det plejer
musikken viser mig alsidigheden og underligheden
hvisker i mit øre
vanvittigheder
Bryder alle mønstre.

Vigtigst af alt, så minder musikken mig om bedre tider.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar