Pages

onsdag den 4. november 2009

IDOLER

Filmen Into The Wild handler om Christopher McCandless der har ændret mit livssyn


Christopher McCandless in his camp on the Stampede Trail (self-portrait found undeveloped in his camera after his death)


Born February 12, 1968(1968-02-12) - El Segundo, California, United States
Died mid-August, 1992 (aged 24) - Stampede Trail, Alaska, United States
Body discovered - September 6, 1992
Nationality - American



Jacob Holdt er vagabonden der rejste rundt og tilbragte tid med de fattigste folk i Amerika, en person der har inspireret mig, han er nok mit største idol.
Disse to mænd er begge de største symboler på frihed for mig.

Adbusters er et amerikanst samfundskritisk magasin som jeg bruger meget tid på at læse. Det er meget smukt at læse, og det giver bla. indblik i hvordan samfundet forskruer folks liv og tanker, og hvad reklamer egentlig gør ved en.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar