Pages

onsdag den 27. januar 2010

Schule:|

Emnet i samfundsfag i dag bød på noget virkeligt spændende. Det for mig bedste fag i skolen, samt et af de mest tankevækkende emner. Hvordan medierne påvirker politikerne. Jeg er allerede i gang med at skrive en tekst om emnet.

Men damn, i skolen var det bare så langtrukkent og kedeligt, forskellige grupper skulle på skift fremlægge om det, og de fortalte mest bare om ting de havde skrevet af fra vores bog.

De få emner der er spændende i skolen, er det emner jeg allerede har lært og beskæftiget mig med der hjemme? Er det muligt at de bliver fremstillet på en måde så de er spændende at arbejde med i skolen? I guess not.
It's up to the teacher, og der er mange elever der skal tages hensyn til.

For mig ville det være spændende enten at debattere emnet eller tage initiativ til at udtænke alternativer. Det her var bare.. indlæringsprocedure.

Så i skolen kan jeg få viden på en kedelig måde, så er det op til mig selv at arbejde ordentlig med det relevante andetsteds. Det blev bevist

Ingen kommentarer:

Send en kommentar