Pages

onsdag den 3. marts 2010

Screw zeh' Society


Society man! SOCIETY.
I dag tørrede jeg røv i sudoku toiletpapir.. Det var mærkeligt.

Og i dag er der gået 2 måneder og 3 dage med mit boycott af Coca Cola d. 1/1. Det burde satme fejres. Så kan de satme stoppe med at dræne det grundvand. 8D HAH


Jeg glæder mig til imorgen, jeg tror jeg får mit videokamera der!
Så skal der fandme filmes, og redigeres. Håber jeg kan få taget mig sammen til det in general.



Listening to: PJ Harvey - Meet Ze Monsta

1 kommentar:

  1. Jeg synes også jeg aner et Supertramp-citat her ;)

    Og så mange tak! Glæder mig også til at komme igang - er altså fedest at skrive om noget man interesserer sig for eller der inspirerer en.

    Og så forresten: al det der stof du snakker om? Du er yderst velkommen til at skrive løs hvis du går rundt med nogle godter! :)

    SvarSlet