Pages

onsdag den 24. februar 2010

Skiferien





Jeg kom hjem fra skiferien i forgårs morges. Det var en rigtig god tur som sædvanlig, dog præget af dårligt vejr. Jeg fik ikke mit spejlreflekskamera med ud på bakkerne, da det var dårligt vejr til flotte billeder, kameraet er skrøbeligt, og jeg skulle køre med det i en taske på ryggen hele dagen, hvilket ville hæmme mig en del. I stedet lånte jeg min mors lille digitalkamera jeg kunne have i lommen. Og jeg opdagede hurtigt at det også kunne filme! Jeg brugte langt mere tid på bare at stå på bakkerne end at bruge tid på kameraerne, men i den korte tid jeg skød lavede jeg et par små-klips af mig og drengene, hvad vi lavede på løjperne, samt nogle få billeder. Klippene skal lige klippes sammen, men glæd jer! :D

1 kommentar:

  1. Jeg er helt vild med næst sidste billede. Det er virkelig godt :)

    SvarSlet