Pages

torsdag den 18. juni 2009

At spise

Det er sjovt at tænke på. Til morgenmad spiser jeg tre gange så meget som en inder, til frokost det dobbelte af en afrikaner, og til aftensmad det samme som en nepalisisk munk sikkert spiser på en uge. Desuden spiser jeg slik ind i mellem måltiderne der giver mig det tilsatte sukker jeg burde få på en uge.

En jeg kender, han spiser sig aldrig mæt i alle måltiderne. Han sagde til mig at han troede på at mennesket var opbygget biologisk til at der kunne gå langt tid imellem hvert måltid, så kroppen gjorde dig så sulten at man var nødt til at spise mere end man egentlig kunne når man fik mad. Men i dag får vi alt det mad vi kan æde og mere til, og æder os propfede til hvert måltid.. og så oven i købet i klam mad, ikke bare det klammeste mad, men endda MC Donalds mad! Det er jo uden for skalaen!


Synes lige i skal se den HER video featuring en 4 år gammel pommes frites der ikke er blevet nedbrudt...!?

Deres mærklige teori er at hvis det ikke kan nedbrydes i naturen, kan det så nedbrydes i kroppen, eller bliver det bare i kroppen? :0 - jeg synes bare det er fuckin' klamt.

Har spist derinde 1 gang. Now been there done that.

Never gonna set my foot there again.

Skulle forresten hilse og sige at han stadig har det fint, og det altså ikke er et udtryk for spiseforstyrrelser :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar